wtorek, 11 lutego 2014

Prolog

Jak często marzyłaś o zastąpieniu Vanessy Hudgens w High School Musical?Śniłaś o wcieleniu się w jedną z cherleaderek z Bring It On*,lub po prostu pragnęłaś wygryźć Miley Cyrus z Hannah Montana?Romans z najprzystojniejszym chłopakiem w szkole,walka z wrednymi laluniami,całodniowe pisanie sms-ów z przyjaciółką siedzącą obok czy chodzenie po szkole w kusej sukience przeznaczonej jedynie na występy wydaje się cudownym pomysłem na spędzenie swojego młodego życia,prawda?A co jeśli wcieliłabyś się we mnie?Jestem jedną z siedemnastoletnich amerykanek,chodzę do wyższej szkoły i jestem cheerleaderką,jednak czy wytrzymałabyś godzinę będąc w moim ciele?Co jeśli Gabriela nie chodziłaby z Troyem,Miley nie mieszkałaby w ogromnym domu nad wybrzeżem a urocze blondynki z  Toro* nie nosiłyby drogich,markowych ubrań?Chciałabyś nimi zostać?Kiedy byłam dzieckiem także miałam marzenia,jednak ostra rzeczywistość  wymusiła u mnie przyspieszenie procesu dojrzewania.Kiedy staniesz przed moją szkołą nie zobaczysz zadbanego trawnika,szklanych drapaczy chmur ani drogich samochodów ustawionych na idealnym parkingu przeznaczonym dla uczniów.Twoje oczy dostrzegą jedynie starą kamienicę,niewielki sklep Barney'a oraz zmęczonego bezdomnego przeszukującego kosze z nadzieją,że znajdzie w nich jakikolwiek posiłek.Nie uda ci się znaleźć tu domu mody Chanel i  z pewnością nie natkniesz się  tu  na punkt naprawy dla twojego złotego IPhona.Nasza dzielnica słynie ze złych czynów.Dzieciaki z okolic nie zapuszczają się w nasze rejony z obawy przed napaścią.Średnio  ginie tutaj 20 osób,40 pada ofiarom kradzieży,a 3 młode kobiety są gwałcone i pozostawiane w ciemnych ulicach.Sumując 63 osoby są pokrzywdzone,a wszystko to dzieje się zaledwie w jeden dzień.Zostając ze mną nie poznasz słodkich sekretów tej popularnej dziewczyny,która sypia z wieloma chłopakami,a tym bardziej nie zaznasz bogatego,spokojnego życia.Dla ciebie będzie to ciekawa wycieczka pozwalająca poznać życie "tych brudnych dzieciaków ze slamsów",dla mnie to codzienność.Wprowadzę cię w świat ciężkiej pracy.Może chociaż w minimalny sposób poczujesz jak to jest być tą gorszą.Jednak musisz zapamiętać jedną zasadę,która pozwoli ci tu przetrwać.Nie zadawaj się z bogatymi dzieciakami z Manhatanu,po prostu poczuj do nich nienawiść.Dasz radę?Jestem Chloe Rodriguez i chciałabym przywitać cię na Brooklynie.

~*~

*Bring It On - film,w naszym kraju znany jako "Dziewczyny z Drużyny"
*Toro - nazwa grupy cheerleaderek z Bring It On


Tak przedstawia się prolog :) Przyznaje,że po raz pierwszy w życiu pisałam coś takiego, więc nie jest to jakaś super praca :)Mam nadzieję,że przynajmniej w minimalnym stopniu spodobało się :) Tak czy owak pierwszy rozdział tego opowiadania pojawi się dopiero gdy zakończę tamto opowiadanie,czyli dodam rozdział na poprzednim blogu i później będę pracować tylko tutaj :) KOMENTUJCIE  i cóż,mam nadzieję,że ktoś będzie miał ochotę na czytanie tego opowiadania :)

36 komentarzy:

  1. No więc masz pierwszego stałego czytelnika ^^
    Nie ściemniaj że "nie jest to super praca" , bo piszesz zdecydowanie lepiej ode mnie :)
    Szczerze mówiąc zaciekawił mnie zwiastun na twoim drugim blogu, którego właśnie kończysz ;_;
    W skrócie: Wszystko ładnie, pięknie i czekam na więcej <33
    ~Mika

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zapowiada se ciekawie a nawet bardzo . Dlaczego ? Dlatego , ze dzieje sie to na Brooklynie na niebezpiecznej ulicy . Czuje ze pokocham to opowiadanie . Wgl uwielbiam jak cos o Bronxie jest haaha :p
    Czy posiadasz tt by informowac ?
    Moj tt to @believeyoucanx3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:) czekam na 1 rozdział:D Patka

    OdpowiedzUsuń
  4. Booooooooze, nie moge sie doczekać już. Serio, obejrzałam zwiastun - byłam już zaciekawiona, a teraz przeczytałam prolog - jestem pewna, ze się uzależnie haha. Kocham tamtego bloga i jestem pewna, ze tego też pokocham. Widzimy się niedługo xx @jay_nicoole

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze tak się zaciekawilam ze nie mogę się doczekac i chociaż jestem całym sercem oddana Emily i Justinowi to jestem pewną ze to też pokocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału!
    Ale na twoim miejscu zmieniłabym kolor czcionki na czarny w komentarzach bo ledwo można przeczytać co jest napisane i w rozdziałach będzie się lepiej czytać jak będzie czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeny, to jest boskie <3 Już się uzalezniłam :D Mam nadzieję, że to opowiadanie będzie tak dobre (a może nawet lepsze) jak Twoje wcześniejsze <3
    ~Fire

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kocham to opowiadanie mam nadzieję,że będzie to tak samo świetna i wzruszająca historia jak Emily i Justina...już nie mogę doczekać się 1 rozdziału...<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada sie swietnie juz nimoge sie doczekac.

    OdpowiedzUsuń
  10. to będzie również wspaniałe opowiadanie. ♥
    czekamy na ostatni rozdział emilyandjustin i 1 rozdział na tym blogu :)
    POWODZENIA CI ŻYCZĘ ! I DUUŻO SUKCESÓW <3
    będę czytać do końca. ♥
    kocham :) // @lovvmybiebs

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamczekam *___* <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny :) już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na 1 rozdział!! jdksodjelefdx! Mogę mieć prośbę zmień tło albo kolor czcionki bo ciężko się czyta, litery się zlewają! :( <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku :* Już masz stałego bywalca <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow świetnie się zaczyna ^__^

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo , zajebiście sie zapowiada ^^ troche smutno że to bd koniec historii o Emily i Justinie ale czuje że to opowiadanie bd równie dobre ;) nie moge sie doczekać pierwszego rozdziału ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy pierwszy rozdział ? PS.Super blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Super czekamy na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest cudowne czuje że to opowiadanie będzie równie świetne jak EAJ *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny rozdział ^-^

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudoowny *___*

    OdpowiedzUsuń
  23. To JEST GENIALNE :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się zapowiada :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie moge doczekac sie juz 1 rozdzialu ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie sie zapowiada ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow to jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny:* Czekam na 1 rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham twoją osobę, kocham twoje opowiadania. Jesteś moją mentorką dziewczyno! <3 Kocham cię! Wspaniały prolog

    Zuza x

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz talent kobieto! nigdy w życiu nie napisałabym takiego prologu! <3 nie mogę doczekać się 1 rozdziału :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. WIELKIE, WIELKIE WOW :* cudny prolog! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet <3 Kochamy cię ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW!!! Skończyłam dzisiaj czytać twojego starego bloga!! Szczerze w tamtym sie zakochałam !!! Piszesz cudownie!! Nie mogę sie doczekać jak potoczy sie ta akcja !!

    OdpowiedzUsuń