niedziela, 26 kwietnia 2015

Informacja

Dzień Dobry :)
Na początku chciałabym przeprosić za (kolejną) zbyt długą nieobecność na OW, nie mam obowiązku tłumaczenie się przed Wami, ale uważam iż pozostawienie moich Czytelników w niewiedzy jest co najmniej niestosowne.. Dlatego prosiłabym aby każdy kto czyta moje opowiadanie poświęcił kilka minut na zapoznanie się z poniższą notką, z góry dziękuje :)

Nie jestem idiotką, wiem, że minął miesiąc od dodania rozdziału, ale musicie mi uwierzyć iż wielokrotnie podejmowałam próby napisania kontynuacji tej historii, tworzyłam stronę czystego tekstu po czym usuwałam każdą literę twierdząc, że moje wypociny są zbyt żałosne. Mam problem z docenieniem własnej pracy, są dni kiedy czuję w dłoniach ( wiem jak beznadziejnie to brzmi ), że muszę pisać, ale są chwile gdy nie potrafię skonstruować dobrze brzmiącego zdania. Nie opuszczam Other Worlds, oh nie, poddawanie się nie leży w mojej naturze, po prostu wiem, że będziecie musiały poczekać na rozdział jeszcze kilka dni ( nie potrafię określić dokładnej liczby ). Zdaje sobie sprawę z tego, że masa z Was ponownie ode mnie odejdzie, ale nie jest to zależne ode mnie.
Kontynuując nie obwiniam jedynie braku talentu za długą przerwę, wiąże się z tym ograniczona ilość wolnego czasu. Niebawem nastąpi koniec roku, muszę poprawić oceny i zaliczyć bieżące sprawdziany. W każdą sobotę mam osiemnastkę, z moim tatą nie widziałam się już miesiąc, dochodzą do tego ogromne problemy osobiste, wszystko zwaliło mi się na głowę, nie potrafię swobodnie myśleć, zakończyłam ( w okropnych warunkach ) przyjaźń, jestem rozerwana emocjonalnie i .. tak bardzo przepraszam.. mam nadzieję, że wybaczycie mi ponowne załamanie i zostaniecie ze mną.

Jeśli miałybyście jakieś pytania zapraszam na mojego aska:



8 komentarzy:

  1. Trzymaj się kochana i nigdy się nie poddawaj! Ja w Ciebie wierze i mam nadzieję, że ty też nabierzesz pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wszystko będzie dobrze :> a ja nigdy nie odejdę, kocham to opowiadanie!:) Jest to jedno z wielu moich ulubonych ff. Nie wiem czemu sądzisz, że piszesz same wypociny, ja moja droga się z tymi nie zgadzam! Piszesz rewelacyjnie:*
    Mam nadzieję, że będzie wszystko okej tam z tymi Twoimi problemami a potem wrócisz do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak zostanę, zawsze. Nie opuszczę tak interesującego opowiadania! Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie ,ja na 100% nie mam zamiaru Cię opuszczać i myślę ,że nikt tego nie zrobi ,twoje "wypociny" są ,aż tak dobre ,że każdy do nich wraca po jakimś czasie i może to nie zabrzmi dobrze ,ale przyzwyczaiłam się do dłuższego czasu dodawania rozdziałów ,co nie oznacza ,że było by milej gdyby pojawiały się one częściej ! Każdy z nas ma swoje problemy i nikt nie każe Ci się z nich tłumaczyć ,po prosty rób co musisz ,a niech blog będzie twoją odskocznią od świata (: Życzę Ci z całego serducha jak najlepiej i z niecierpliwością czekam na kolejne niesamowite rozdziały ! Kocham <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trztmaj się kochanie :) poczekam na rozdział nie odejdę tak szybko

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawszę będę czekać (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, czytałam Twojego bloga na bloblo.pl,zapraszam do siebie :)
    http://igiveherhope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie odejdę bo kocham to opowiadanie. Jest inne niż wszystkie i będę cierpliwie czekać:*

    OdpowiedzUsuń